YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Let's go be villains together #1

 Κάθε σειρά, ταινία, βιβλίο έχει τον δικό της κακό, έναν χαρακτήρα που πολλές φορές λατρεύουμε περισσότερο από τους πρωταγονιστές. Πέρα από τους κλασσικούς κακούς όπως η Κακιά Μάγισσα της Δύσης, η Κακιά Βασίλισσα, ο Κακός Λύκος και η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια, προσωπικά έχω λατρέψει μερικούς από τους καλύτερους κακούς. Σήμεραθα σας παρουσιάσω τις τρεις αγαπημένες μου villains!!!


Soraya Montenegro

Δεν υπάρχουν λόγια για την Σοράγια προσωπικά αγαπάω την Σο πάρα πολύ έχω ταυτιστεί με τον χαρακτήρα της, με τα quotes της η κοπέλα ξέρει τι είναι να είσαι bitch!

 Αυτή η σκηνή περιγράφει όλο τον χαρακτήρα της Σο με τόση ακρίβεια...



δεν ξέρω τι λέει αλλά μόνο η έκφραση στο προσωπό της μετράει

ONCE A DIVA ALWAYS A DIVA



Σωσώ Παπαδήμα

Η μεγαλύτερη κακιά της ελληνικής τηλεόρασης, οι ατάκες της και ο χαρακτήρας είναι πραγματικά απίστευτοι!!!









Yzma 

Όταν ήμουν μικρότερος μισούσα την Ίζ τόσο πολύ πίστευα ότι είναι ο χειρότερος χαρακτήρας τελικά μεγάλωσα και έγινα σαν και αυτή!



She is serving some Beyonce realness


Yzma the real queen  

 


Ελπίζω να σας άρεσε θα υπάρξει και δεύτερο part με αντρες villains στείλτε μου τα σχολιά σας και μέχρι το επόμενο post τα λέμε!

4 σχόλια: